Сайт працює в тестовому режимі
Попередня версія сайту

logo

Звернення громадян

Особистий прийом

Про затвердження  Графіку  особистого прийому громадян керівництвом Головного територіального управління юстиції у Сумській області

Про затвердження Графіку  особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Головного територіального управління юстиції у Сумській області

ГРАФІК особистого прийому громадян Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції, заступником Міністра – керівником апарату та Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини

ГРАФІК особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Міністерства юстиції України

Графік проведення виїзних прийомів громадян керівництвом Головного територіального управління юстиції у Сумській області

Порядок роботи із письмовими зверненнями громадян у Головному територіальному управлінні юстиції у Сумській області

Про затвердження Порядку особистого прийому громадян у головному та територіальних управліннях юстиції області

Про запровадження пілотного проекту організації розгляду звернень та  особистого прийому громадян керівним складом Головного територіального управління юстиції у Сумській області у режимі відеоконференц-зв'язку

Про затвердження графіку  особистого прийому громадян керівним складом Головного територіального управління юстиції у Сумській області у режимі відеоконференц-зв'язку на 2019 рік

Гарячі лінії

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.12.2018                                           Суми                                454/8

 

«Про затвердження Графіку

роботи «гарячої» телефонної

лінії у 2019 році»

 

         Відповідно до статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року    № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення ефективності роботи Головного територіального управління юстиції у Сумській області зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду, а також забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення

НАКАЗУЮ :

  1. ЗатвердитиГрафік роботи «гарячої» телефонної лінії Головного територіального управління юстиції у Сумській області на 2019 рік, що додається.
  2. Керівникам структурних підрозділів Головного територіального управління юстиції у Сумській області, забезпечити відповідно до компетенції участь уповноважених представників у роботі «гарячої» телефонної лінії.
  3. Визнати таким, що втратив чинність наказ Головного територіального управління юстиції у Сумській області від 27.12.2017 № 523/06 «Про затвердження Графіку роботи «гарячої» телефонної лінії у 2018 році».
  4. Начальнику відділу організаційної роботи, документування та контролю Головного територіального управління юстиції у Сумській області :

       4.1. забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Сумській області;

       4.2. забезпечити розміщення цього наказу в системі обліку публічної інформації Головного територіального управління юстиції у Сумській області.

  1. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Сумській області – Данильченко І.М.

 

 

Начальник управління                                                           І.П. Свистун

            

                                                                    

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного

територіального управління       юстиції у Сумській області

26.12.2018 № 454/8

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

 Графік роботи

«гарячої» телефонної лінії Головного територіального управління юстиції

у Сумській області на 2019 рік

 

Черговий

 

 

 

День

 

Час

 

Телефон

Відділ організаційної роботи, документування та контролю

понеділок-четвер

п’ятниця

08-00 – 16-00

08-00 – 15-00

66 19 49

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану

понеділок-четвер

п’ятниця

08-00 – 16-00

08-00 – 15-00

66 19 42

Начальник відділу організаційної роботи,

документування та контролю управління                                    О.В. Шаповал

 

До відома населення області


-  з загальних питань: -  понеділок:  14-16 год.,   тел. 66-19-48;
-  п'ятниця:   14-16 год.,   тел.  65-07-08;

-  з питань діяльності нотаріату: - четвер: 9-11 год., тел.66-19-47;

-  з питань роботи територіальних відділів державної виконавчої  служби: 
- середа: 10-12 год., 66-19-45;

- з питань діяльності районних, районних у місті та міськрайонних відділів державної реєстрації актів  цивільного стану: 

- вівторок: 9-12 год., тел. 66-19-42;

-  з питань кадрової роботи та державної служби: - п'ятниця: 13-15 год., тел. 65-02-07;

-  з питань правової роботи та освіти: - п'ятниця: 10-12 год.,  тел. 66-19-34;

- з питань запобігання і виявлення корупції: тел. 66-19-01.

Звіти щодо звернень громадян

Про стан розгляду звернень громадян з 4 по 8 січня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 11 по 15 січня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 18 по 22 січня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 25 по 29 січня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 1 по 5 лютого 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 8 по 12 лютого 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 15 по 19 лютого 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 22 по 26 лютого 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 29 лютого по 4 березня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 7 по 12 березня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 14 по 18 березня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 21 по 25 березня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 28 березня по 1 квітня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 4 по 8 квітня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 11 по 15 квітня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 18 по 22 квітня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 25 по 29 квітня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 4 по 6 травня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 10 по 13 травня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 16 по 20 травня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 23 по 27 травня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 30 травня  по 3 червня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 6 по 10 червня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 13 по 17 червня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 20 по 24 червня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 27 червня по 1 липня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 4 по 8 липня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 11 по 15 липня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 18 по 22 липня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 25 по 29 липня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 1 по 5 серпня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 8 по 12 серпня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 15 по 19 серпня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 22 по 26 серпня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 29 серпня  по 2 вересня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 5 по 9 вересня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 12 по 16 вересня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 19 по 23 вересня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 26 по 30 вересня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 3 по 7 жовтня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 10 по 14 жовтня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 17 по 21 жовтня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 24 по 28 жовтня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 31 жовтня по 4 листопада 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 7 по 11 листопада 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 14 по 18 листопада 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 21 по 25 листопада 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 28 листопада по 2 грудня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з по 5 по 9 грудня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 12 по 16 грудня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 19 по 23 грудня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 26 по 30 грудня 2016

Про стан розгляду звернень громадян з 3 по 6 січня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 10 по 13 січня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 16 по 20 січня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 23 по 27 січня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 30 січня по 3 лютого 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 6 по 10 лютого 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 13 по 17 лютого 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 20 по 24 лютого 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 27 лютого по 3 березня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 06 по 10 березня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 13 по 17 березня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 20 по 24 березня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 27 по 31 березня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 03 по 07 квітня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 18 по 21 квітня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 24 по 28 квітня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 03 по 05 травня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 10 по 13 травня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 15 по 19 травня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 22 по 26 травня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 29 травня по 02 червня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 06 по 09 червня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 12 по 15 червня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 19 по 23 червня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 26 по 30 червня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 03 по 07 липня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 10 по 14 липня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 17 по 21 липня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 24 по 28 липня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 31 липня по 04 серпня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 07 по 11 серпня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 14 по 18 серпня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 21 по 25 серпня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 28 серпня по 01 вересня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 04  по 07 вересня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 11 по 17 вересня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 18  по 22 вересня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 25  по 29 вересня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 02 по 06 жовтня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 09  по 13 жовтня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 16  по 20 жовтня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 23  по 27 жовтня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 30 жовтня по 03 листопада 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 06 по 10 листопада 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 13 по 17 листопада 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 20 листопада по 24 листопада 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 27 листопада по 01 грудня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 04  по 08 грудня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 11 по 15 грудня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 18  по 22 грудня 2017 року 

Про стан розгляду звернень громадян з 26 по 29 грудня 2017 року

Про стан розгляду звернень громадян з 02 по 05 січня 2018 року

Про стан розгляду звернень громадян з 09 по 12 січня 2018 року

Про стан розгляду звернень громадян з 15 по 19 січня 2018 року

Про стан розгляду звернень громадян з 22 по 26 січня 2018 року

Про стан розгляду звернень громадян з 29 січня по 02 лютого 2018 року

Про стан розгляду звернень громадян з 05 по 09 лютого 2018 року

Про стан розгляду звернень громадян з 12 по 16 лютого 2018 року 

Про стан розгляду звернень громадян з 19 по 23 лютого 2018 року

Про стан розгляду звернень громадян з 26.02.2018 - 03.03.2018 року

Про стан розгляду звернень громадян з 05.03.2018 - 07.03.2018 року

Про стан розгляду звернень громадян з 12.03.2018 - 16.03.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 19.03.2018 - 23.03.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 26.03.2018 - 30.03.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 02.04.2018 - 06.04.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 09.04.2018 - 13.04.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 16.04.2018 - 20.04.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 23.04.2018 - 27.04.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 02.05.2018 - 05.05.2018

07.05.2018-11.05.2018.doc

14.05.2018-18.05.2018.doc

21.05.2018-25.05.2018.doc

29.05.2018-01.06.2018.doc

04.06.2018-08.06.2018.doc

11.06.2018-15.06.2018.doc

18.06.2018-23.06.2018.doc

25.06.2018-27.06.2018.doc

02.07.2018-06.07.2018.doc

09.07.2018-13.07.2018.doc

Про стан розгляду звернень громадян з 16.07.2018 по 20.07.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 23.07.2018 по 27.07.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 30.07.2018 по 03.08.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 06.08.2018 по 10.08.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 13.08.2018 по 17.08.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 20.08.2018 по 23.08.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 27.08.2018 по 31.08.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 03.09.2018 по 07.09.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 10.09.2018 по 14.09.2018

Про стан розгляду звернень громадян з 17.09.2018 по 21.09.2018

24.09.2018-28.09.2018.docx

01.10.2018-05.10.2018.docx

08.10.2018-12.10.2018.docx

16.10.2018-19.10.2018.docx

22.10.2018-26.10.2018.docx

29.10.2018-02.11.2018.docx

05.11.2018-09.11.2018.docx

12.11.2018-16.11.2018.docx

19.11.2018-23.11.2018.docx

26.11.2018-30.11.2018.docx

10.12.2018-14.12.2018.docx

17.12.2018-22.12.2018.docx

26.12.2018-29.12.2018.docx

02.01.2019-04.01.2019.docx

08.01.2019-11.01.2019.docx

14.01.2019-18.01.2019.docx

21.01.2019-25.01.2019.docx

28.01.2019-01.02.2019.docx

04.02.2019-08.02.2019.docx

11.02.2019-15.02.2019.docx

18.02.2019-22.02.2019.docx

25.02.2019-01.03.2019.docx

04.03.2019-07.03.2019.docx

11.03.2019-15.03.2019.docx