Ірина Свистун, 
начальник Головного територіального управління юстиції у Сумській області

Головне управління юстиції в  Сумській області Ad impossibilia lex non cogit
Закон не вимагає неможливого
Основні напрямки діяльності

Основними завданнями Управління державної реєстрації головного територіального управлінні юстиції є: забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, друкованих засобів масової інформації; розгляд скарг на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації прав та приймає обов’язкові до виконання рішення у сфері державної реєстрації, взаємодія з органами державної влади, місцевого самоврядування, державними реєстраторами у сфері державної реєстрації;організація роботи з підготовки та підвищення кваліфікації державних реєстраторів; державної реєстрації актів цивільного стану.

 

Управління  відповідно до покладених на нього завдань:

  • розглядає скарги на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації прав та приймає обов’язкові до виконання рішення у сфері державної реєстрації;
  • здійснює у випадках та у спосіб, передбачені законодавством, організаційне забезпечення діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації;
  • забезпечує відповідно до законодавства виконання рішень Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, прийнятих за результатами розгляду скарг у сфері державної реєстрації;
  • забезпечує реалізацію державної політики у сферах державної реєстрації державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, друкованих засобів масової інформації;
  • вносить на розгляд Міністерству юстиції України пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сферах державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, друкованих засобів масової інформації;
  • взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, державними реєстраторами у сфері державної реєстрації;
  • підвищує кваліфікацію суб’єктів державної реєстрації, державних реєстраторів;
  • бере участь у забезпеченні реалізації державної політики у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;
  • організовує роботу з проведення районними, районними у містах, міськими відділами державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області (далі – Відділи) державної реєстрації актів цивільного стану;
  • організує методичне забезпечення та координацію діяльності Відділів, виконавчих комітетів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад з питань державної реєстрації актів цивільного стану;
  • здійснює контроль за діяльністю виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад (крім міст обласного значення) рад у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;
  • здійснює повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, розгляд питань щодо внесення змін до актових записів цивільного стану, а також їх анулювання;
  • забезпечує збереження архівного фонду;
  • забезпечує формування Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Україна, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28. Тел./факс (0542) 66-19-48, 66-19-36

© 2016 Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
Розробка студії «Данкор Веб» Мапа сайту