Ірина Свистун, 
начальник Головного територіального управління юстиції у Сумській області

Головне управління юстиції в  Сумській області Ad impossibilia lex non cogit
Закон не вимагає неможливого
Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

Адреса:40000, м. Суми, вул. вул Харківська, 41

Телефон/факс: (0542) 66-19-25

Електронна пошта: info_udr@sm.minjust.gov.ua.

 Штат відділу: 

Посада

Прізвище, імя, по батькові

Начальник відділу

Вишняк Тетяна Анатоліївна

Головний спеціаліст

Балаба Аліна Олександрівна

Головний спеціаліст

Петрик Василь Романович

 

     

Основними завданнями Відділу є розгляд скарг на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації прав та прийняття обов’язкових до виконання рішень у сфері державної реєстрації; здійснення у випадках та у спосіб, передбачені законодавством, організаційного забезпечення діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації; забезпечення відповідно до законодавства виконання рішень Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, прийнятих за результатами розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

  • здійснює у випадках та у спосіб, передбачені законодавством, організаційне забезпечення діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, підготовку матеріалів для розгляду комісією, підготовку на основі протоколу засідання комісії проекту висновку комісії та проекту наказу головного територіального управління юстиції, а також забезпечує відповідно до законодавства виконання рішень Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, прийнятих за результатами розгляду скарг у сфері державної реєстрації;
  • розглядає відповідно до Закону України «Про звернення громадян» заяви (клопотання), скарги, пропозиції (зауваження) у сфері державної реєстрації;
  • складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення;
  • приймають рішення про тимчасове блокування доступу державних реєстраторів, уповноважених осіб суб’єктів державної реєстрації прав до Державного реєстру прав у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
  • готує звітність, що стосується роботи Відділу;
  • готує пропозиції, щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до компетенції Відділу у сфері державної реєстрації;
  • вживає заходи в межах повноважень щодо ведення Державного реєстру речових прав, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій;
  • за дорученням начальника головного територіального управління юстиції приймає участь в організації роботи з підготовки та підвищення кваліфікації органів державної влади, місцевого самоврядування, державних реєстраторів з питань державної реєстрації, бере участь у відповідних нарадах та семінарах;
  • бере участь у проведенні прийому громадян головним територіальним управлінням юстиції, «гарячих лініях» з питань, що належать до компетенції Відділу;
  • забезпечує розгляд запитів на публічну інформацію та доступ до публічної інформації з питань, що належать до компетенції Відділу;
  • забезпечує у межах своєї компетенції, не розголошення конфіденційної інформації;здійснює інші повноваження, визначені законами України, іншими нормативно-правовими актами, дорученнями Міністерства юстиції України та головного територіального управління юстиції відповідно до законодавства та з питань, що належать до компетенції Відділу.


 Звернення до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації при Головному територіальному управлінні юстиції у Сумській області 

Україна, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28. Тел./факс (0542) 66-19-48, 66-19-36

© 2016 Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
Розробка студії «Данкор Веб» Мапа сайту